OBs ældreafdeling
VI SPILLER:
KASERNEHALLENOdense Squash Center
Sdr. Boulevard 17A.5000 Odense C.Mandag:
8:00 – 12:00Tirsdag:
8:00 – 12:00Onsdag:
8:00 – 12:00Torsdag:
8:00 – 12:00Fredag:
8:00 – 12:00Gymnastikholdet har delvis “halrådighed” mandage
Badmintonspillere har delvis“halrådighed” fredageAflysninger !
Kasernehallen er lukket for træning i uge 26 pga. renovering af loftlys.
I uge 27 fra mandag den 29. Juni til torsdag den 2.juli (incl) kan vi spille bordtennis i godt halvdelen af hallen ved 2 x 3 (undtagelsesvis 2 x 4 borde) Bordene skal nedtages alle dage kl. 12:00. På disse dage afholdes Squash-stævne med overnatning i hallen !
OBS. Sidste oplysning: Squash spillere overnatter ikke i hallen, og vi kan så spille uforstyrret i hallen også hele uge 27!
Herefter er der bordtennis som vanligt alle dage fra kl. 8 – 12, hele sommeren.
Kaffe i juli måned er ikke i Cafeteriet, men på scenen i Kasernehallen.
PARKERINGSLICENS:
Registreret parkering gælder nu til 31.12.2029 !
Ved nummerpladeskift (f.eks. ny bil) da ny registrering.
Årskontingent i OBs ældreafdeling: kr.1200, – som dækker både kontingent til OB og den sociale fælleskasse (“kaffe-kassen”)
Onsdagstræning okt. 2025
-
Fællessang til onsdagskaffen 🎶 Video af Ole Frederiksen.